Thursday, September 13, 2012

Dunia Dalaman: Mimpi Al Aqsa

Suara : Puan, saya memanggil dari ***** . Saya nampak nama Puan dalam senarai berminat untuk menyertai pakej Al Aqsa- Nabawi- Masjidil Haram

Saya : Oh, betul, sepatutnya saya ingin menyertai pada Julai lalu. tapi rezeki saya waktu itu ke Makkah dan Madinah sahaja. Saya telah ke sana bulan ramadhan baru baru ini. Saya terlambat beberapa hari untuk buat bayaran ke Al Aqsa itu. Memang tiada lagi rezeki saya untuk sampai ke Al Aqsa.

Suara : Oh, tapi kalau Puan berminat, rombongan ini akan berlepas pada 25 Februari 2012.

Saya : Minat sangat Tuan.. tapi setakat ini ongkosnya belum ada. Dah habis diguna semasa umrah yang lepas..

Suara : Apa kata kalau kami letakkan puan dalam senarai KIV

Saya : Ok. Kalau ada rezeki insyaallah saya tak akan lepaskan. terima kasih

Dunia dalaman :

Moga direzekikan oleh Allah ..amin amin amin Allahumma Amin



 Inside Masjidil Haram..Ramadhan 2012








No comments: